Jeśli dany element ankiety nie jest filtrowany to zawsze pojawia się w ankiecie.
Wyjątki: pytanie zostanie ukryte/pokazane, jeśli jest ustawiony filtr do bloku lub zestawu., w którym to pytanie się znajduje. Pytanie, do którego prowadzi filtr jest domyślnie UKRYTE.
Każdy filtr składa się z warunku/ów i akcji.
Warunek = co ma się zdarzyć, żeby zadziała się Akcja.
Filtry można tworzyć od lub do pytania (interfejs znajduje się przy opcjach pytania.
Lub z poziomu ustawień.
Podczas tworzenia filtra najpierw wskaż, czy wybrane pytanie jest warunkiem czy akcją:
Ustawienia filtrów pozwalają na:
1. Nadanie nazwy filtra np. Pokaż P2
2. Wybór pytania, od którego ma zadziać się akcja.
3. Wybór typu warunku – wybierze/nie wybierze
4. Wybór elementu, który musi zostać kliknięty np. wybrane odpowiedzi
5. Wybór typu akcji np. pokaż, ukryj, przeskocz do
6. Wybór elementu pytania/bloku/strony/zestawu, który ma się zachować wedle pkt 5.
7. Wybór konkretnego pytania/bloku/strony/zestawu, który ma się zachować wedle pkt 5.
8. Nadanie akcji Screenout – wyklucz respondenta z ankiety
9. Dodatkowe opcje: usuwanie warunku lub nadanie relacji między kilkoma warunkami:
Dodatkowe opcje pomiędzy warunkami:
Widok wertykalny: (po kliknięciu na ikonę zmiany orientacji)
Po zapisaniu ustawień filtr jest wyświetlany na liście przy pytaniu:
Dodatkowo pojawia się podświetlona ikona filtru informująca, że do lub od pytania istnieje jest ustawiona reguła przejścia. Każdy filtr można: edytować, usunąć, wyłączyć lub skopiować.
Ogólny przegląd wszystkich dodanych filtrów znajduje się w ustawieniach
Obejmuje też filtry seryjne i iteracyjne, które tworzone są w inny sposób.
Filtrowanie filtrów.
Aby szybko odnaleźć wszystkie pytania z akcjami lub warunkami można także zastosować filtrowanie po kliknięciu ikony w górnej części Wizarda:
+48 739 970 388
+48 533 987 335