Filtry – reguły przejść
Filtry
Jeśli dany element ankiety nie jest filtrowany to zawsze pojawia się w ankiecie.
Każdy filtr składa się z warunku/ów i akcji. Warunek = co ma się zdarzyć, żeby zadziała się Akcja.
Filtry można tworzyć od lub do pytania (interfejs znajduje się przy opcjach pytania.

Lub z poziomu ustawień.

Podczas tworzenia filtra najpierw wskaż, czy wybrane pytanie jest warunkiem czy akcją:

Ustawienia filtrów pozwalają na:

1/ Nadanie nazwy filtra np. Pokaż P2
2/ Wybór pytania, od którego ma zadziać się akcja.
3/ Wybór typu warunku – wybierze/nie wybierze
4/ Wybór elementu, który musi zostać kliknięty np. wybrane odpowiedzi
5/ Wybór typu akcji np. pokaż, ukryj, przeskocz do
6/ Wybór elementu pytania/bloku/strony/zestawu, który ma się zachować wedle pkt 5.
7/ Wybór konkretnego pytania/bloku/strony/zestawu, który ma się zachować wedle pkt 5.
8/ Nadanie akcji Screenout – wyklucz respondenta z ankiety
9/ Dodatkowe opcje: usuwanie warunku lub nadanie relacji między kilkoma warunkami:

Dodatkowe opcje pomiędzy warunkami:

Widok wertykalny: (po kliknięciu na ikonę zmiany orientacji)

Po zapisaniu ustawień filtr jest wyświetlany na liście przy pytaniu:

Dodatkowo pojawia się podświetlona ikona filtru informująca, że do lub od pytania istnieje jest ustawiona reguła przejścia. Każdy filtr można: edytować, usunąć, wyłączyć lub skopiować.
Ogólny przegląd wszystkich dodanych filtrów znajduje się w ustawieniach

Obejmuje też filtry seryjne i iteracyjne, które tworzone są w inny sposób.
Filtrowanie filtrów.
Aby szybko odnaleźć wszystkie pytania z akcjami lub warunkami można także zastosować filtrowanie po kliknięciu ikony w górnej części Wizarda:
