Aby zrealizować użyteczne badanie rynku lub badanie społeczne, potrzebujesz mieć jasno określony problem, który chcesz rozwiązać i zbadać. Na podstawie problemu definiujesz cele badania i stawiasz pierwsze hipotezy. Jeśli nie znasz się na tworzeniu kwestionariuszy, możesz zgłosić się do profesjonalnej agencji badawczej, badacza lub skontaktować się z nami. Nie musisz także martwić się doborem próby badawczej, czyli osób, które wezmą udział w ankiecie. Pomoc w doborze próby badawczej również znajdziesz u naszych ekspertów. Pamiętaj, że większość badań nie wymaga prób reprezentatywnych ,tylko prób celowych np. Twoją kluczową grupą klientów nie są wszyscy Polacy, tylko są to osoby w wieku 20-30 lat mieszkający w dużych miastach.
W nagraniu udowadniamy, że połączenie systemu ankietowego i panelu online pozwala na przygotowanie ankiety i zebranie kilkuset wywiadów w ciągu kilkudziesięciu minut. Wykorzystaliśmy Ankieteo do stworzenia kilkupytaniowej ankiety i umieszczenia jej w bazie ankiet swpanel.pl. W tym badaniu dobraliśmy próbę reprezentatywną dla polskich internautów wedle cech: płeć, wiek, wielkość miejscowości. Maksymalna liczba wywiadów wynosiła 500 wywiadów.
Możesz obejrzeć go tutaj:
lub kliknij w jeden z poniższych linków:
SPOTIFY: https://open.spotify.com/episode/4ebWBPCFbWj0EHDciz24VN?si=9m_-ElTqTbWRJ8hf8KOUUQ
APPLE Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/small-data-co-klient-my%C5%9Bli-o-twoim-produkcie-piotr/id1479832351?i=1000505182169&l=pl
YOUTUBE: https://www.youtube.com/watch?v=KWURuetJxHY&%3Bt=3s
+48 739 970 388
+48 533 987 335